Annan dag

En dags jobb kvar innan ledighet i två dagar. Hade tänkt att gå på rean imorron, om det finns nåt kvar, hmm... D:s bästa vän Arvid har kommit hem och dom var här igår när jag ar på jobbet och körde singstar. Eventuellt så ska vi bjuda honom på middag ikväll och kanske ha en sleepover med. Får se när jag kommer hem. Ska alldeles strax fara på jobbet och lösa proppen så hon får gå och fika.
Cato har rejäla problem med noskvalster just nu, snörvlar och får andningsproblem, så han ska få en kur med medicin. Hans närmaste vänner ska nog också få lite annars är det ingen idé, då får han ju bara tillbaka det med en gång. Mårre hade nyst lite och jag tror att Chappe också hade det. Diesel då?

Hej så länge!
Kram/T

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Disse har nyst men inte "dragit in" som de ska göra när det är noskvalster, så han var nog helt enkelt bara lite förkyld !! Hoppas du får en helt ok dag på jobbet. Stora kramar J.

2008-12-26 @ 11:34:04
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0