Borde skriva upp men

Tror jag ska skriva en lista med vad jag ska packa ner för jag kommmer att vara så trött att hälften vore nog. Väntar nu på att veterinären ska komma och ge mig pengar. Sen ska vi titta på Mamma Mia i sängen och kanske somna ifrån den! Catos får va på pitholm imorron, jag kliver upp och åker med honom så han får följa med på morris halv 7.
Dags för en fin bild på griselusen! Han har fått ett paket inslaget att öppnas på julafton. Han försökte knycka den innan så jag vet att han blir glad.

Kramis/T

Ser ni vad han har i munnen!!! Grabben kan ju göra nytta med!!

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Jag vet att du inte kan läsa hejna nu, men jag hoppas ändå att du får det bra därborta och att du sover gott !! Kramizar !!

2008-12-02 @ 21:20:34
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0