Dagen efter

Hade så sjukt vansinnigt roligt igår! Tack för det brudar, det måste göras om! Jag anlände till Soffi 19.14, de hade stenkoll på tiden pga enorm hunger. Måste för övrigt till Sofia och hämta alla mina prylar som jag lämnade. Har mina täckbrallor (skulle vara 13 minusgrader), mystjocktröja, halsduk, mössa, vantar och lite smink där. Kläderna är ju ganska bra att ha vid eventuell hundpromenad.
Mycket vin och skratt. Lite gråt. Utgången blev rätt sen för vi hade så roligt ändå. Jag brukar inte tycka om att gå ut. Det är hög musik så man knappt hör sig själv plus att hela gänget brukar splittras ganska snabbt. Men så blev det inte. Jag, Jenny och Maria dansade tills dom stängde och vi var ju troligen dom hottaste brudarna på alla dansgolv i Pite i alla fall! Eller hur?!!
Fick skjuts hem av Robban. Tack för det!!! Kom i säng nöjd och glad lagomt sent.

Men sen då, hör och häpna, Theres som aldrig varit bakis i sitt liv, (jo jag vet det är nästan ingen som tror det men så är det.) vaknar halv nio och mår sådär. Det tog ett tag innan jag fattade vad det var för fel... Enorm huvudvärk, illamående och allmänt tärd. Har dock INTE spytt så det var nog inte värst. Klockan 13 var jag pigg nog att ta en dusch. Fast jag är lite chockad över att folk väljer att supa när dom vet att det blir så här dagen efter...
Nåväl hörrni, nu mår jag prima liv och ska snart titta på Heliga gralen med sambo. Först lite bilder från gårdagen. Sofia är inte med, det har jag lovat och om ni andra tjejer vill att jag tar bort nån bild så får ni säga till. Men jag tycker ni är snygga!!!


Kram Theres

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Hahahahahaaaa jag bara älskar min dinosaurie haka, den du !! Tack själv gumman för igår, synd du var tvungen må lite illa !!

Kram.

2008-12-14 @ 17:47:53
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Maria

Håller fullständigt med, detta gör vi om!!!! Underbara bilder, älskar fotot av dig när du håller i glasögonen! Dock undrar jag vad jag och Jenny gör på den sista bilden?? Jag ser lite skeptisk ut, har nåt svagt minne av någon morot men vet inte om detta var i samma veva...?! Hoppas du börjat må bättre iallafall, har varit lite halvbakis själv också, avundas inte Sofia som är och jobbar om man säger så ;)!



Många kramar/Maria

2008-12-14 @ 19:42:08
URL: http://oppabergasa.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0