Del av dagen i bilder

Så var det gjort... Jag har inget hår kvar och just för tillfället är jag nöjd men lagomt till söndag skulle jag tro så vill jag nog bara dö. Alltid samma sak när jag ska till frissan. Här är iaf före och efter blider:

Konstigt nog var detta den bild där jag såg mest normal ut på...hmmm

Snart åker ALLA lockarna.*gulp*

Man måste ju föreviga...

Voj,voj

Lugg och allt blev det + en fin färg

Cato blev glad när jag kom hem och visade grisen för mig!

Det var tre timmar från denna dagen. Nu måste jag få lite mat i mig eftersom traditionen sprack innan den blev. He vart ingen jullunch på coop med Sofia. Det finns ju tom bildbevis på vad jag gjorde istället. Återkommer senare med resten av dagens äventyr!

Kramar /Theres


Kommentarer
Postat av: Sofia

Supersnyggt!

2008-12-19 @ 15:42:07
URL: http://sofiasvammel.blogg.se/
Postat av: Malin

Du blev så fin så min lilla syster

2009-02-02 @ 19:19:41

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0