Finally

Jag har hittat laddaren till kameran, den låg i en låda som inte var den lådan jag trodde. Nu ligger den och får ström, måste komma ihåg den på lördag, kanske måste ta med gamla systemkameran med. Får se om jag ids. Tog ett gäng kort på cato i sängen nu på morgonen, mest för att visa den fina tapeten och påslakan Malou. Cato han ser ut att gå på nån drog- GHB eller rohypnol eller så? Vad vet jag vad han stoppar i sig när ingen ser. Kan också vara dåligt morgonhumör!
Sen en bild från spontanapporteringen av Felicia pläd med diametern 25cm eller så. Den lilla, lilla settern har stora käftar :0) Jag vet, det är inga bra bilder- dålig blixt, fel ljus, blänk i ögon... Jenny och Maria ni ger mig komplex!!!
07.30
Fina tapeten som är finare på riktigt! Kom och titta vettja!


Ser inte så glad ut men tänk er att svansen och hela rumpan viftar, ett videoklipp hade vart bättre för att visa känslan!

Godmorgon! /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0