Italian stallions

Den här dagen ska ägnas åt att hjälpa mamma hitta en klapp till D och sen ska jag vidare till Norris och hälsa på mormor. Har dåligt samvete eftersom jag nästan aldrig gör det. Det är en sån grej som bara inte blir av, när jag har tid är det alltid nåt annat jag vill göra också. Men idag så ska hon få besök lilla mormor!
Chappe ska få komma och vara på skolgatan idag för matte jobbar så länge. Blir säkert mycket lek och kanske nån julgranskula i krasch. Annars är det lugna gatan just nu, fridfullt och tyst. Tid för frukost och göra mig iordning för dagen till tonerna av Il Divo och deras vackra stämmor.

Puss /T

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack för att du tog hand om chappeboy igår...

2008-12-23 @ 07:23:20
URL: http://fiasfunderingar.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0