Jag vill döda!

Jag verkligen avskyr väldigt många människor idag. Från hjärtat vill jag halshugga nån! Håll er till tolvslaget med fyrverkerier åtminstånde, tack.
I övrigt har jag haft en tevlig kväll med god mat och gott vin. Heder till kocken som kvällen till ära var Anna. Har laddat över bilderna och sätter ut dom imorgon. Nu ska jag slå på film så det låter lite från tv:n. Vi har åkt hem redan för Catos skull. Jag är så ond just nu och Jenny vet hur ond jag kan vara. Det som du sett är ingenting... Det fräser ur ögon och öron just nu. Fast i det tysta så Cato inte märker det.

Gott nytt år!!!!!!!!!!!!!

KRAMAR /Theres

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0