Joda

Har varit en tung dag. Helt sjukt frött i kroppen och hostar hela tiden. Blev alldeles andfådd av att gå från trappen till lunchrummet med, då är det illa. Men, men, det var roligt att jobba ändå Trevliga kunder och trevlig personal som jobbade idag. Jenny, Anna och så mina kundtjänst buddies!
För att komma in på samma spår som Jenny dvs jul och paketinslagning så är jag tokig i julklappar. Både att få men mest av att ge. Lägger ner mååånga timmars jobb på att komma på bra saker, det måste vara en tanke bakom allt, och sen att slå in dom. Fina paket måste det vara. Och olika papper på alla paketen. Tyvärr är det nog bara jag som ser jobbet som ligger bakom medans den som får bara sliter upp. Samma varje år. Fast jag ljuger lite, det finns två som uppskattar fina paket. Svärmor och D:s mormor.
När kalendern slog över till december så var jag klar med alla klappar. Nu är jag inne på komplettering, alltså extra oplanerade saker som jag hittar och passar så bra till någon. Det är kul när det inte finns nån stress av att hinna handla. Mamma har fått extra julklapp och extra födelsedags present. Hon skulle promt ut bara fyra dagar före jul, hur kul är det??

Räknade snabbt hur många rullar jul/presentpapper jag har och det landade på 30st. Kan ha missat nån. Och sen finns även två plastkassar med snören i olika former och färger samt en påse med etiketter.
Vilket jäkla freak jag är.... Jaja skit i det jag fortsätter nog likadant ändå.

Till sist vill jag påminna om att jag längtar till ost&vin kväll med girlsen, det blir skojigt det!

Puss&Kram /Theres

Kommentarer
Postat av: J.

Ojojoj skönt att någon är värre än mig. Men jag förstår precis känslan du beskriver, för jag är likadan. Hitta appaer och snören som passar ihop, se när de ligger fint under granen !! Jag längtar åsså men du måste ju krya på dig !! Kram.

2008-12-11 @ 21:41:42
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0