Kvällningen är kommen

Yrvädret är levererat till Coopan nu. Han var gode sugen på att få tillbaka sin mamma tror jag. Chappe har fått vara med om hur det går till när man sjunger singstar, en ny upplevelse skulle jag tro. Och vänta på sin mat tills Cato ätit sin. Bara som en ledarskapsövning gjorde jag så och det var nog väldigt tröttsamt för lillen eftersom han är väldigt glad i mat!
Lång dag som har nått sitt slut. Mormor var glad att jag kom och jag fick kaffe och en massa fika där. Lämnade mina klappar till henne och fick två fina ljushållare i utbyte. Inte som julklapp men för att jag tyckte dom var så fina.

Sov gott mina vänner, det tänker jag göra. Det blir en lång dag imorgon också.

K /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0