Meles meles

Vad händer? Ingenting just nu. Väntar på att äta eventuell lunch med Daniel och sen fara i skogen med Fia. När jag vaknade imorse kändes det så bläää. Uttråkad och utan inspiration. Förhoppningsvis blir det bättre av att se vovvarna ha buskul i djupsnön. Och förståss få lite frisk luft i lungorna.
Jobb ikväll och imorgon, fast imorgon ska jag till Luleå på kooperativa rådet. Har missat flera gånger nu så jag känner att jag måste dit nu.
Vet ni vad jag just kom på? Lön idag!!!!!! Yeyyyy den är efterlängtad. Ska se vad den hamnade på. Känner att jag skriver som en kratta just nu, stötigt och oplanerat, så jag avslutar här.

Kramis /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0