Nu så

Var var jag? Jo igår hälsade jag på Lena, Robin och Alvin. Herregud så söt han är den lille, man blir alldeles kär i krabaten trots att han har mycket magknip och därför även skriker endel. Tog kort men jag har inte hunnit se dom än så det kanske inte är nåt att sätta ut här... vi får se en annan gång. Sen for jag till stallet och som vanligt så kunde jag inte rida *morr* Det är glashalt ute efter jag vet inte hur många dagars tinande på dan och frysning på natten. + att hon har tappat en sko, som vanligt då, undrar om hon skulle behöva varmskos??
Nåja, jag mockade, gav middag, gjorde mat och höpåsar och sen fick hon komma in vid fem-tiden.

Skönheten underifrån, framifrån och uppifrån!

Hann även med att beställa en gran på Ferros och vara på Coop och handla nödvändiga prylar till den, dvs en julgransfot. Vi bestämde igår att vi ska ha en gran och jag min dumma tänkte förståss på en i plast... Protester å det ljudigaste kom. Så jag lägger mig för den av det levande slaget. Den ska levereras i helgen, mycket praktiskt. Träffade Jenny på Coop och ja, hon såg inte ut som en slampig försäljare utan en väldigt söt sådan.
Nu har jag fått bilderna från den öde vägen, here comes... + en på snygg Chappe i bilen innan vi gick ut.


Mörkt och ensamt....

Mörkt och glatt! Fotoraf: Soffipropp

Ska nu göra mig redo för dagen, pratade nyss med Sofia och vi ska fara ut tidigare än bestämt eftersom båda då är vakna. Eventuellt ska jag klippa mig sen idag. Kan berätta om mina hår fobier vid senare tillfälle. Ska sätta i motorvärmare nu så isen smälter lite innan jag ska iväg.

Pussokram /T



Kommentarer
Postat av: J.

Äsch då jag som satsade på slampig. ;0) Har du tid över ikväll så är det fika och tårta runt sju halv åtta hos Pettersson/Sjödin. Ha en bra dag !! Kram.

2008-12-19 @ 09:37:24
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0