Pang du är död!

Ny dag, nya möjligheter! Gårdagen bjöd på spänning, pizza och glada skratt. Spänningen kom av den spontana jaktturen med D,S ochU. Jag och Soffi skulle gå runt en ö med hundarna och förhoppningsvis jaga ut nåt vilt ur skogen så grabbarna på pass kunde skjuta. Fanns inga djur, tur för dom.
Sen åkte vi hem igen och åt pizza. Daniel och Ubbe pillade med min merca och jag städade lite. Plus for iväg och handlade prylar till bilen. OK hade dock inget annat än tändstift att sälja mig men det löste sig ändå.
Hade sen besök hela kvällen av Arvid, Magnus och Alex. Mycket trevligt var det, mycket prat och kaffe. Singstar var också givet i det sällskapet! Ska skynda mig nu och försöka hinna förbi MQ och återställa en tröja som inte blev bra.

Ha det! /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0