Snor och halsont

Det jag var så glad över förra veckan var ju att kundtjänst ska byggas om! Det var på tiden verkligen. Och allt ska stå klart till påsk så det är snabba ryck. Ska nu surfa runt och leta ett blinkers relä till bilen och kanske nån som vill byta det åt mig + byta bränsle filter med. Hä var bättre förr med häst och vagn, då var det bara att tuta å köra.
Vad tros om makaroner och fläsk till middag, kanske slår på stor och mjölkstuvar dem med. Får se hur det är med matlagningsorken lite senare. Var och fick lunch hos Sofia i form av lussebullar. Smarriga! Och så tog jag visst taberas på kaffet med. Jag och Cato var även en sväng till Djurmagazinet på backen och hälsade på syster/moster. Han fick smaka smarriga saker, städade golvet lite och var allmänt olydig. Som ett barn i godisaffär! Kom hem med en påse full av godsaker till ett värde av 250kr. Igår fanns det endast 377kr på mitt lönekonto så ni kan ju räkna själva... Dock så väntar jag snart få in lite från tradera försäljning, åsså lön om en dryg vecka. Hänna går fint!

Som det verkar blir det vinkväll på lördag med J, S, M och jag. Längtar! Måste på systemet och hitta nåt riktigt gott att bjuda på.

Kramis /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0