Yiiihaaaa

Hä vart inge skidor igår, men väl ridsport! Mellan åtta och tio klistrade jag mig framför SHS. Hade missat dressyren och vm hoppningen tidigare på dan men fick se invigningen, the all American cowgirl chicks- gör dem mest spektakulära saker på hästryggen, hade samlat in 3 milj dollar till cancerforskning i år och dom tar hand om misshandlade, övergivna hästar. Det är dom hästarna som är med i uppvisningen. Jag blir ju tårögd, fina, fina djur!
Sen så var det kändishoppning och det är ju kul att se. Endel var riktigt duktiga, och så var det kul att se bonde-Peter rida sist som har tävlat MSV hoppning, vilken skillnad. Daniel såg att han red på rikt och inte bara styrde mot rätt hinder. Roligt!
Imorron åker jag till Happis så jag får se om jag hinner skriva nå mer innan jag kommer tillbaka. Annars ha det bra!

Puss,kram /Tesa

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0