Ensam

Får sova själv ikväll, fast jag har ju Cato och när pappa är borta då sover C med mig :0) Kom just hem från Soffipropp, ätit tacos med henne och Ubbe och kollat på idol. For hem efter singing bee för att hinna till utröstningen men när jag slog på tv:n var det precis över så jag måste kolla på idolsajten ist.
Vad mer... Jo Cato var borta länge idag, så länge att jag inte hann till jobbet. Hundj. Men jag älskar ju honom ändå. Dom där ledsna ögonen går inte att vara arg på nån längre stund. Fia o Chappe var med och Chappe var också borta fast inte lika länge som griseknoen.

Anna åkte ut, trist, tycker att Johan skulle ha åkt ut innan han kom med. Hårda ord. Tror vidare att det blir Alice och Kevin i finalen, båda är ju superbra men jag skulle inte köpa en skiva med nån av dem. Faktiskt inte av nån från denna omgången :0/

Måste snart isäng för jobbet kallar kl 7 imorron och då ska jag vara pigg som en lärka var det tänkt.

Godnatt /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0