Horse and hound

Verkar som att jag ska följa med på lite hundträning ikväll. Eg är det för ssrk:s medlemmar men jag hoppas få vara med ändå. Jag känner ju iaf flera retrivers och det måste ju räknas lite.
Var på tävlingar på PRK förra helgen, kul och skrämmande. Jag får ångest av att tänka på tävling. Det är det värsta jag vet, mår dåligt ut i tårna av att veta att nån annan står och tittar på det jag gör och bedömmer Mig. Hujja!
Ska snart gå och ta in posten, hoppas det finns nå kul där. Sen ska jag till stallet kring 15 och mocka och ge middag till pållarna. Det är så roligt med Lillan för ju mer jag är hos henne ju mer märks det att hon gillar mig. (såklart att det funkar så, bygga upp en vänskap och förtroende tar tid) Fastän jag vet att det är så så värmer det i hjärtat när hon visar att hon blir glad då jag kommer.
Längtar till ost å vinkväll med Soffipropp, Jenny och Maria.

puss/T

Kommentarer
Postat av: Maria

VI LÄNGTAR OCKSÅ!!



Kramisar/Maria & Jenny

2008-11-22 @ 19:07:27
URL: http://oppabergasa.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0