Jojo

minsann en annan ska då bli bjuden på lunch idag! Vart vill jag gå och äta då? Vilka ställen finns mer än Valdino? Thai garden funkar inte för Anna gillar inte thaimat...
Sen efter lunchen tänkte jag traska på stan lite, mest med siktet mot H&M för dom hade 10% endast idag, passar bra för jag har fått en massa rabattcheckar. Medlemsåret är slut för mig och då blir det fest i Teses plånka! Nu dags för lite seriös städning, då kanske vi kan julpynta på lördag direkt utan att putsa först. Skönt.
Just det jag var så nöjd med mitt blomarrangemang igår. Gillar julplanteringar men gillar inte att ta hand om skiten efteråt. Alltså har jag köpt en amaryllisvas, tre hyacintlökar i kruka och lite grönmossa. (Köpa mossa när jag är i mossa flera timmar om dan mellan vinter och vinter, sjukt) Sen plockade jag upp hyacinterna och spolade av all jord, stoppade ner i vasen och la mossa runt. Skitafint vart det!

Puss /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0