Aj,aj

Oj vilket skavsår jag har på insidan av vänsterfoten. Ska inte beskriva så ingående men det är stort och ont. Förvärrade det hela genom att gå ut med Cato på morgonen och ignorera smärtan i varje steg. Gick 45 minuter och mot slutet så hade foten som domnat bort lite granna, synd det för nu gör det jäkligt ont helt enkelt.
Har städat huset för att det ska vara fräscht när vi kommer hem på söndag och nu ska jag komma på något att göra till middag som går fort. Halv sex ska vi ju vara i Lule och roa oss. Hoppas dom är roliga !! Hoppas,hoppas !!

Tänk om jag skulle sätta mig på balkongen i solen och njuta av den? Låter ganska nice eller hur?

Har nästan packat klart kappsäcken till norge. Behöver inte så mycket med dit egentligen. Lite kläder och tandborste, och några hästtidningar räcker gott. He dä nu iväg tjoller. Ut i solen!

Puss!!!

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0