Lön och shopping

Har som knappt haft nån tid att uppdatera och det känns som att det kvittar för när jag inte har tid med det så beror det oftast på en massa jobb. Det i sin tur betyder att jag ändå inte har något roligt att skriva om. Ute och gick igår igen, idag blir en vilodag, och jag har ont lite här och där. Fötterna är plågade fast mest av mina dåliga arbetsskor. Jag har egentligen ett par superdojjor på jobbet men tyvärr så har dom gått sönder och nu är dom tillbakaskickade för reklamation. Får se hur länge det tar att få nya såna.
Det bör vara bara tre veckor till vi åker till Kroatien nu... Längtar ihjäl mig nästan.
Var upp på stan två gånger igår, först med F och åt lunch och sen ensam för att gå på apoteket. När jag ändå var där så kilade jag in på lite olika skoaffärer. Hittade två par underbara mjuka, sköna och fina skor på eurosko. Kan komma med en bild senare.
Ska nog gå in och kika på mitt konto nu och se alla pengar som kom in igår. Lön alltså !!

Puss på er! Kram /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0