Sorg i hjärtat

Då var det klart då. Bästa platsen på jorden försvinner inom kort. Min älskade stuga som jag varit med och byggt själv, burit bräder till så svetten sprutat, ska säljas. Det känns sorgligt och vemodigt men jag tycker att det var rätt beslut att ta ändå. Det kan vara så att det är den vackraste platsen jag känner till.
På torsdag åker vi upp för att ta farväl och städa ur innan nycklarna lämnas över till nya lyckliga ägare. Jag ska ta mycket kort och håll tummarna för att det blir kanon fint väder så jag får föreviga den i solsken.
Detta innebär att jag missar 1:a maj tåget och även PIF damernas hemma match mot Linköping. Kommer dock att hålla alla tummar för att det går bra för dom. Go Piteå IF !!

Nu blir det att dränka sorgen i lite lunch och sen städning.

Kram /T

Kommentarer
Postat av: Joline [ F O T O ]

Svar: Jag håller med dig fullt ut. Dessutom var ju inte löshåret permanent, utan det var ju bara just för den här fotograferingen. Hade det varit permanent hade jag nog varit av en annan åsikt, men hästarna ser ju inte direkt ut att lida som du skrev och det var ju bara för en kort stund. Men självklart ska hästarna få ha sin naturliga man! :) Haft en bra dag?

2009-04-24 @ 21:31:48
URL: http://rangelben.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0