Argbiggan hetsar

Idag blir det inget boktips men det var roligt att fler än jag upptäckt Luddelump !! Promenaden idag gick sådär. Jag fick världens blodsocker dipp och mådde kasst som hela vägen. Hade tänkt att ta en sväng förbi Nygårdsvägen och kolla på stall men det får bli imorgon med mat i magen innan. Idag blev det en dryg timmes promenad bara.
Sen har vi gjort hemmagjorda hamburgare med guacamole till, skitagott. Bauta burgare och mycket sallad var en riktig dundermåltid, verkligen.
Cato har varit nöjd och glad både idag och igår. Igår kom ju hans bästis Chilli på besök och stannade tills idag. Det är verkligen roligt med dom två för dom är precis lagomt busiga och sen så lugnar dom ner sig. Ingen som tycker att det blir för mycket och bara vill gömma sig utan dom läser av varandra så bra. Chilli är för övrigt jordens sötaste jycke efter Cato förståss. Kooiker hondje är rasen, en holländsk spaniel kan man säga.

Nu blir det film tajm efter Robinson, btw så kan jag uttrycka min åsikt om Erik Billing. Vegetarianen i träsket. Men herregud vilken elak jävel han är. Gillade honom fram till förra avsnittet då han sjönk ner med huvudet under gyttjan i mina ögon. Vid utröstningen i örådet sa han ytterst taskiga och idiotiska saker till Mika så efter det hoppas jag verkligen att han åker ut fort och smärtsamt. Att sen vara vegetarian men bestämma sig för att äta kyckling även efter Robinson. What? Kycklingar/höns som är de djur som har det sämst i djurindustrin... Vegetarian för att det är coolt eller?

Ååååå jag blabbar på, när jag börjar kan jag som inte sluta. Som sagt var det filmdax nu.

Natti alla sötnosar

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0