Spf 15 needed

Känns lagomt slött idag. Ser ut att vara halvvfint väder ute men med lite lagom tur så blåser det väl nordanvindar. Tänkte få mig till stallet och bjuda Lillan på ett rejält arbetspass men det förutsätter att det inte blåser så mycket för annars ska hon bara vädra farligheter och slutar koncentrera sig på mig. Sen blir det som vanligt en lång promenad med Daniel och Cato. Funkar bra det här med gåendet, vi går i stort sett varje dag !!
Ska sätta mig och lägga in endel räkningar och kolla finanserna. Har endel saker som ska inhandlas bla. skavsårsplåster och solskydds lotion. Det finns säkert att köpa på både apoteket och Kicks, vanliga affärer som Coopan har inte fått in nå solskydd ännu. Det är ju bara april och det är snö kvar så inte är det så konstigt. I södra Sverige finns det säkert betydligt bättre utbud såhär års.

Bjuder på en gammal bild som speglar hur jag känner mig just nu. Rufsig i håret, lite finurligt glad och på helt rätt ställe på jorden.


Råberget 2007, fotograf: F

Puss på er! /T

Kommentarer
Postat av: Jennie w

tror vi har solskydd men det står på lagret annars finns ju apoteket

2009-04-21 @ 12:26:08
Postat av: Jenny.

Jennie har rätt vi har bakom kulisserna !! Puss på dig !!

2009-04-21 @ 15:07:41
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Fia

Vilken proffsig fotograf ;)

2009-04-21 @ 15:43:27
URL: http://fiasfunderingar.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0