babbel om dagen

Allt jag hade tänkt skriva bara gick upp i rök. Vad hände med flowet jag kände för en sekund sen? Jaja det kommer väl får jag anta. Hursomhelst så har vi precis kommit hem efter stall och matshopping och väntar på varma mackor i ugnen, smaskens med mycket skinka på! Ridningen gick rätt så bra om jag får säga det själv. Hade först lite lektion med Daniel, hans mamma kom och tittade också. Vill såklart se när sonen rider, det är ju inte det vanligaste en mor får uppleva kan jag tänka.
Nåja tillbaka på rätt kurs igen, ställde ut fyra koner till ett fyrkantspår sop han fick rida runt och träna hörnpasseringar. Så när jag instruerar att stanna vid varje hörn då gör han 1/2 framdelsvändning sådär utanvidare. Det kändes lite sjukt men mycket roligt så vi fortsatte med vändningar i hörnen. Ja ni, har han ridit 10 gånger ännu? Jag tror faktiskt inte det. Stolt hästägare och hästägarfru!!
Min egen ridning gick också bra. For ut i skogen med D och Cato men innan det så fick jag till en superfin och bärig galopp i höger varv. Igår var det bara korsgalopp så det var en stor lycka.

Hinner inte mer nu för nu är mina smörgåsar klara. Helt plötsligt så kom flytet men nu är det försent...

Puss och het /T

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej vännen! Har gärna någon lektion framöver, måste kolla upp lite med skola och så bara! Både du och jag ska vara friska nästa vecka har jag bestämt ;)!



Många kramar till er alla!

2009-08-24 @ 17:13:19
URL: http://oppabergasa.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0