Förvirring på heden

Lite stressad just nu men det ger sig nog, nu är det snart bara slappa som är kvar. Kom precis hem efter att ha varit i stallet sen 10. Har ridit ut med en kompis i drygt tre timmar. Det blev lite längre än planerat. Vi red till Gläntan och travade i vattnet (Gläntan är en stor sandstrand vid havet) men sen när vi skulle tillbaka så blev det helt fel... Vi kom ut vid Havsbadet(!) så för att inte irra någe mer så red vi över området mot havsbadsvägen och följde den hemmåt. Det blev jävligt långt ska jag säga!! Och regnar gör det också.

Nåväl, jag hann precis hem för att möta folket som kom för att köpa sadeln. Äntligen är jag av med den! Ska komma ihåg att ta bort annonsen bara.

Nu har jag bara kvar att försöka städa lite och duscha bort stallukten. Sen blir det kräftor med mina bästa brudar! Såklart vin till det, vad annars?!

Puss på er! /T

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHA, jag har också ridit vilse för x antal år sedan både på väg till Gläntan (hamnade vid grus-&makadam) och sen på hemvägen. Det slutade med att jag la all min tillit till ponnyn som visste precis hur man hittade hem till transportplatsen :))



Syns ikväll!



Kram!

2009-08-29 @ 15:48:40
URL: http://oppabergasa.blogg.se/
Postat av: Jenny.

Men söta lilla T. Jag tror minsann aldrig mera att du får bege dig ut någonstanns utan mig och mitt lokasinne !! Vem vet annars vart du hamnar ??!! Synes typ snart !!

2009-08-29 @ 16:50:52
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Maria

Länge leve aktivt kol :)))!!! Tack för igår vännen!!



Puss & kram!!

2009-08-30 @ 12:29:05
URL: http://oppabergasa.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0