Grattis till mig!!

6 augusti. Det betyder att jag numera är ett år äldre, igen :=) Fast med tanke på hur gammal systersonen trodde jag var så har jag nog missat några födelsedagar däremellan. 140 var hans proffessionella gissning hehe. Måste få säga att jag tycker själv att jag är gode fräsch för min ålder i sånna fall!!

Om en dryg timma ska jag ha hoppträning i stallet, med publik i form av mams,paps och bror-Jon och Lisbet. Pappa har fått med sig dunder-allergimedicin som vi hoppas ska funka. Visst är det orättvist att vissa ska bli allergiska mot djur? Speciellt de som verkligen tycker om djur och vill ha dom i sitt liv.

Har haft några hektiska dagar med jobb-stall-festligheter. Bara skynda, skynda hela tiden. I måndags var jag ledig och ägnade först dagen åt att handla inför idag och sen städa. Göra stallet och sen äta middag hos mamspaps. Tisdag jobb. Onsdag jobb, stall, snabb duscha och sen till Böle på grillpartaj. Idag blir det inget jobb för jag har SEMESTER!!! men det blir ändå lite stressigt för då är det ju som sagt stall kl 9, sen hem för att duscha, städa igen och förbereda för födelsedagsfest. Kanske blir det inte så tokigt ändå, får ju hjälp. Daniel kommer hem på lunch och hjälper mig att städa. Sen dyker mami,papi, J och L upp också. Det här blir nog bara bra tror jag ändå. Ska tagga ner några hekto och känna lugnet!

Pjuh, frulle och iväg nu!

Puss!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie W

Grattis så jättemycket och ha en skön semester

2009-08-06 @ 10:37:13
URL: http://jewi.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis på födelsedagen (var det 140 eller hur var det nu egentligen.. ;)! Skönt också med semester, det är du värd rakt igenom!!



Många grattiskramar!



2009-08-06 @ 18:52:57
URL: http://oppabergasa.blogg.se/
Postat av: Emily

Grattis!

2009-08-06 @ 18:59:55
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0