tojke,tojke

Jösses jag lever i ett enda damm just nu. Dagen har bestått av oljud och ett fint, fint damm av betong. Det satte alltså igång idag, på riktigt! Golvet är nästan helt bortbilat, imorgon kommer han halv 8-8 och gör det sista. Vet inte om jag ska försöka städa nu eller imorgon eller både och. Nåja det får vi se.
Tidigt imorgon åker även min familj till Abisko och jagar utan mig. Jag följer nog med senare i höst istället men just nu känns det inte som att jag har tid, trots semester, hmm.

Vi fortsätter även tänja på gränserna och se hur mycket man kan lasta i en Toyota avensis. Nu är vi uppe i JÄTTEMYCKET. Det var definitivt ett sk. tattarlass vi hade med hem från IKEA igår. Jag var chafför och fick sitta med stolen så långt fram den gick. Knäna tog i instrumentpanelen så jag är glad att vi inte var med i någon krock. Det hade gjort ont tror jag.
Väl hemma och lossade så ilade jag vidare till stallet och gjorde klart där, sen var det dags för skoning. Han var en ängel som vanligt lille Charmeuren.

Ses sen /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0