den mystiska julklappen

Nu har jag svaret!! Och det gjorde mig så jäkla glad. Jag har fått Limelight av Daniel. Helt sjukt att jag har den tavlan som jag tittat på och beundrat i KanDees blogg. Inte visste han heller om jag fortfarande läste bloggen och hade koll på vad som finns i shoppen så det blev extra bra när jag såklart visste precis vilken tavla det var, det var han som köpte den. Amazing!

Glömde kameran så jag ska ta en bild så fort jag har hämtat hem den, fasen jag hade velat visa den nu med en gång ju. Den är otroligt fin och den ska sitta på min vägg! Nä vaddå glad?
Tack och åter tack för den bästa julklappen.

Överraskning nummer två (egentligen nummer ett för den öppnade jag först) stod på bron när vi kom hem för en stund sen. Ett jättefint svartvitt foto av mig och Charmeur. Bra fångat av fotografen där både jag och hästen ser normala ut på samma bild. Vilken bra avslutning på den här dagen. Jag är enormt tacksam till alla som gett mig så fina och genomtänkta julklappar.

Skriver mer imorgon, nu blir det att titta på Henrik Schyffert dvd:n. Bilder kommer som sagt också senare.

God fortsättning
/T

Kommentarer
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

Åh vad roligt att du skrev till mig! Jag visste ju inte till vilket hem och till vem den skulle till! Så roligt att du blev nöjd och glad över den! :) Och snälla snälla du.. Kan inte du ta en bild på när du satt upp den på väggen? :) Skulle så gärna vilja se! :) GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! /Kan Dee

2009-12-25 @ 23:56:28
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: jennie w

Vi hade rätt på tavla i allafall bara fel på motivet:) superfin var den då :)

2009-12-26 @ 10:03:12
URL: http://jewi.blogg.se/
Postat av: Anonym

hela din blogg var snygg.

tycker det finns som mycket folk med fula bloggar.

mig egen behöver nog fixas till jävligt mycket också...

2010-01-04 @ 14:41:08
URL: http://addan.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0