en vecka till dopparedag

Lyxmål från Sunes lät inte alls fel. Fast jag tror jag tar ett vanligt skrov jag.

Kallt idag igen, idag -20 och klar himmel. Värmaren har suttit i bilen i snart 1,5 timma så jag ska ta på mig varma kläder och bege mig till stallet. Uteritt blir det idag!! Igår försökte vi oss på ett dressyrpass som inte gick alls så lysande. Dumt att ens försöka mitt i lunchfodringen, med tanke på att jag har en häst som tänker på mat mest hela tiden!

Fick ett sms från svärmor som sa att det är sista dagen för vaccinering idag mellan 13-16, mycket tacksam för den upplysningen. Det är bara att ta mig i kragen och få den där didrans sprutan. Om EN vecka är det jul, det längtar jag till, på söndag är det mamsens dag. Mycket framför nu!!

Puss/T

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Du är duktig du !! Spanade in dig idag, men du hade lite att göra. ;0). Snyggt med kort hår gumman !!

2009-12-18 @ 21:07:25
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0