julklappsvernissagen fortsätter

Jag fortsätter på julklappstemat och visar den fina klappen som fanns på bron vid hemkomsten. Tack Maria!!

 

 

Utöver detta så finns nu också teerna tempel och julbock samt chihuahua i mitt kök. Pengar att spendera på rean imorgon, jippi, och en mycket användbar pannlampa delux att ha när jag är ute i mörkret och rider. Tack svärmor för den! Jag har testat den och det gick utmärkt att både trava och galoppera trots mörkret. Sminkväskan har utökats med lite färg och doft. Och sist men inte minst WWF:s samlartomte 2009.

Cato fick några klappar han med, och han var duktig att öppna. Och även att luska ut vilka som var till honom. Det tog ungefär 3 sekunder från att jag la dom under granen tills han visade att det där är minsann till mig visst då? Kunde inte stå emot så han fick öppna sin klapp först av alla, innan maten till och med.

 

min söta grisepojk, puss


Idag har dagen liksom bara tagit slut, började med att kliva upp klockan 05.00 och jobba 8 timmar, sen äta kalkon middag efter mycket om och men huruvida det skulle bli av eller inte. Efter det raka spåret till stallet för att ha min premiär kvällsjour i stallet. Gick bara fint, mysigt att vara där sist och ge mat och mysa. Charmeur fick komma in först av alla för han stod och väntade med bedjande blick. Fick bråka lite med några men annars så gick allt fint. Jag var hemma halv elva och sen har vi glöggat och kollat på V75.
Vilken dag, helt slut i bollen. Med en god natts sömn på det hoppas jag på en givande rea dag imorgon med många bra fynd till superlåga priser. Håller ni tummarna?

Godnatt och sov sött
Puss/T

 


Kommentarer
Postat av: Jenny.

Haru fyndat ngt ??

2009-12-27 @ 20:41:16
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0