mardrömmar

I halvtid på veckan och det känns rätt så bra nu, jag har koll på läget om än jag har sovit dåligt på morgonen. Fick ha "sovmorgon" idag till kl 8 men jag började vrida på mig redan kl 6.22, kom på mig själv med att jag inte alls kunde sova till 8 utan var tvungen stiga upp 7 om jag skulle hinna på jobbet. Det var sant, förutom att det är imorgon!
Somnade om och drömde en hemsk dröm om att min mamma fått en stroke och var helt labil. Alla var rädda för henne utom jag så jag gick på stan med henne. Helt plötsligt så blev hon helt galet arg och börjar slå och jaga efter mig. Hemskt att känna sig så maktlös, ena sekunden är hon min mamma som är bäst i världen och nästa är hon ett monster.
Kan det betyda att jag saknar mina föräldrar? Ska hämta dom på Kallax på fredag efter en alldeles för lång utlandsvistelse. Enligt mig då!

Nu är det bestämt ett flyttdatum för mig och Charmeur. Vi tar det till helgen, närmare bestämt lucia. Det är det som passar bäst i mitt schema. På lördag har jag mitt sista utsläpp hos Forsells, efter det kör jag över allt utom träns och sadel till svedjan. Känner mig upprymd just nu, längtar till helgen. Fast är samtidigt lite nervös.

kram
/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0