Dag två klar

Har sökt upp från 10 till halv fem idag. 13 nya medlemmar och endel svar på medlemmarnas frågor har gjort att jag är ganska nöjd med dagen. Det är ca 150(?) arbetsplatser att besöka för mig och det säger sig självt att jag inte har en chans att klara det själv. Jag kör på så gott det går iaf.
Vi är så trötta nu för tiden att det är helt sjukt. Kan det vara vintermörkret som tar ut sin rätt? Nu blir det då sängen och lite fräscht 24 season 7

Tack å gonatt

Imorgon blir det klippning av min kalufs.


Hej då /Theres

Kommentarer
Postat av: Jenny.

WoW inte illa pinkat T lilla. Letade efter dig på Coop idag men du var ingenstanns !! Sov nu gott det har du verkligen förtjänat !! Kram.

2009-02-03 @ 22:32:01
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0