För trött för att komma på en rubrik

D är iväg och lånar en bandsåg hos nån. Bänkskivorna ska få rätt längd, och dom här listerna som säkert har nåt namn. De sitter i framkanten under överskåparna. Dom ska också sågas av, till hälften på längden. Make sense?
Har en grymme god kyckling grej i ugnen som väntar på att bli uppäten om han nu bara kommer hem nångång. Cato har varit dagbarn en stund hos Disse och Eskil. Han trivdes visst så bra att han tog plats på telefonbänken !! Jag och J var på uppsökeri och raggade nya medlemmar till Handels. Det gick ganska bra tycker jag. Jag fortsätter hela veckan medans J sliter vidare på Coopan.

Pjuh jag är gode sliten idag. Det blev som en tröttsam dag. Har varit till Norrfjärden och energibesiktigat huset också, det är en massa nya regler som måste följas för att få sälja huset. Lite irriterande men jaja, nu är det gjort. Tror att jag tar liite sovmorgon imorgon. Kanske till 8? Någon som vill äta lunch med mig så säg till.

Kram!!!

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0