Invigning om 2,20

Nuförtiden skriver jag bara i arla morgonstund vad det verkar, det ska bli ändring på det för nu har jag fått nya schemat och jag har endast två(!) öppningar på 4 veckor. Resten är sånna mitt i pass fast ändå inte till sovningsdax. Det är bra helt enkelt och jag är nöjd !! J var här igår och efter hon hade farit så kunde såklart inte jag lägga ner projektet för kvällen. Jag gjorde en verksamhetsberättelse i alla fall. Inte en så jättebra en men ändå. Hade bestämt mig för att inte göra en utan nöja mig med det som man fyller i från Handels, icke!

Sitter med tandborsten i mun och känner att det är dags att spotta.

Puss på er!!! /T

Kommentarer
Postat av: Fia

Du är en liten arbetsmyra.... mycket bra :)



2009-02-18 @ 11:39:45

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0