Kakel och sol


Plattsättning javisst

Plattor klara!

Då blir det fogning imorgon, om vi hinner, det är en födelsedag som ska hinnas med också. Sen svartvaror som ska på plats om dom nu kommer nångång... Ja jag vet, kylen kommer inte förrns vecka 8, *suck*.
Rätt fint blir det i mitt kök och se så bra min present passar in! Färgen ser lite blaskig ut pga blixten och en inte superbäst kamera men ändå. Den som vill se in real life får komma och hälsa på.

Mums till vovve i glada färger

Nu ska jag fortsätta surfa efter solresor. Funderar på att åka till Kroatien i maj, vi vill fara på en vanlig tråkig charter och bara ligga på stranden och läsa/sola samt äta mat. Slappa järnet och inte vara ett smack kulturella. Lagom billig resa till sol känns hett!

Adjöss gott folk och på återseende /T

Kommentarer
Postat av: Anna

Blir fint det där!! Du får lägga in fler bilder när allt är klart å på plats!! Jag är rätt så nyfiken!!

2009-02-05 @ 23:53:47
URL: http://flitigalisa.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0