Konstrotting är drömmen

Skurat in mig själv i datarummet och måste nu vänta på att golven torkar. Angenämt problem må jag säga eftersom jag gillar att sitta vid datorn .Hittar ofta så mycket roligt att kika på. Hann med att gå en 40 minuters med Cato innan jag satte igång här hemma. Man skulle ju tro att han borde vara en glad hund då men icke, sur som ättika har han varit sen igår. Har försökt fråga men han kniper åt. Män är från mars, kvinnor från venus och hundar - ja dom måste vara från pluto.

Drömmer mig bort i utemöblernas värld ett tag. Jag vet precis vad jag vill ha, svarta eller grå plastrottingmöbler, kubisk form och raka linjer. Två fotöljer och en soffa hade vart nice.  Och ett litet bord där emellan.

Men åå nu vet jag vad som är fel, C har ju inte ätit idag, och mycket lite igår. Det är ju därför han är sur, han mår illa. Dummerjöns som inte fattar att det bara är att knapra lite så blir allt bra igen. Nåja alla kan inte vara begåvad med intellekt à la Einstein.

Enough for now

Puss T

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har också drömt mig bort i utemöblernas värld. Om inte dessa (http://www.slick.se) vore så dyra.. suck...

2009-02-27 @ 17:56:36
URL: http://oppabergasa.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0