Men SNÄLLA; SNÄLLA

Vad är det för fel???? Gugglas hon är ju inte bra nånstanns, Sikta mot stjärnorna hade kanske passat bättre för några år sedan och sen stopp för alltid, eller? Jag gillade Emilia skarpt. Slog från underläge big time efter big,big world. En av jordens jobbigaste låtar. Sen så var ju såklart Alcazaar givna i final, dock var det inte det bästa dom gjort, långt ifrån.
Tack för att vi inte får dansbands Scotts i final, om dom nu inte går vidare från Andra chansen. Tyckte att Serneholts Disconnect me var ganska bra fast tyvärr ett lamt framträdande, annars hade jag trott på den låten faktiskt.
 Så var snurren igång denna vår och nu kan jag glädjas fram till maj då det är över och ett helt år tills nästa gång.

Petra Mede har fått kliva upp några pinnhål i min bok. Har verkiligen inte gillat henne men hon var ju faktiskt rätt så rolig idag. Aningens gapig ibland men allt kan inte vara perfekt. Ska se nu vad ni andra har tyckt om den första del-finalen av melodifestivalen 2009

Hej med er!

Puss /TS

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0