Schnajsig i blått

Lyssnar på Rix morronzoo och funderar över att det bara är en timma innan jag måste åka. Ska till Luli på avdelningen och hämta endel material och sen göra uppsökeri i Pitte. Skulle få med mig J efter hon hade jobbat.
Eftersom vi nu bygger om ganska rejält på jobbet med så tänkte jag att jag måste ha lite bilder på det med, så man kommer ihåg i framtiden. Och blir det dispyt om hur det var så har jag bildbevis. Dessutom kan vi i personalen tänka tillbaka och minnas vid pension hur grymme snygg vi var på den tiden !!


The outfit! Som hämtat från Handelsnytt.  Fotograf: T Norberg

Nu har även Cato klivit upp denna morgon, vilken lyx att vara hund och kunna sova närsom helst. Var det en särskrivning eller, jag vet inte. Ska snart lägga upp uppdatering på köket, men int nu. Ja ids it.

Puss hörrni, ve sojnes

Kommentarer
Postat av: Anna

Måste få citera Austin Power!!



- Yeah baby, yeah!

2009-02-02 @ 20:54:37
URL: http://flitigalisa.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0