Melodifestival dax

Håhå jag har fått en utmärkelse !! Tack söta rara Jenny. Jag ska lägga in bilden sen men jag måste använda explorer då för i mozilla som jag har som webläsare så går det inte att använda ctrl v för att klistra in saker. Det ska gå att göra nått som gör att det går men jag har inte engagerat mig i det och tänker inte göra det nuj heller.
Dagen har flutit på bra, jobbade i spelet och det var ganska så trevligt. Inga sura gubbar idag. Ellar tanter för den delen. Sen så fick jag en glad överraskning när jag trodde att jag skulle jobba till 16.45. Helt fel, 15.45 fick jag sluta och det var ju nice, riktigt nice.
Snön fortsätter att ösa ner. Idag kommer det tack och lov ganska lätta flingor motför gårdagens tunga, tunga helvete.

Ledig imorron, jobbar måndag och drar på kurs i Övertorneå på tisdag. Känns som att packa väskan blir imorgon då. Hmm vad ska jag ha med mig? Nånting skönt, nåt fint till kvällen och nåt varmt för att inte frysa ihjäl vid händelse av motorhaveri på väg upp eller ner. Smink och hårprylar samt kanske ett roligt spel att roa sig med om kvällarna. Hoppas på mycket skvaller med Jenny till veckan. Ska blir sååå roligt.

Undrar vad jag skulle göra med en miljon? Shoppa järnet och sen upptäcka att en miljon ändå inte räckte så långt förmodligen. Ska hoppas på att vinna några fler, 10 kanske !? Skulle nog lägga mycket på presenter till alla jag tycker om. Tänk om..........

Ha det bra kära ni nu blir det kaffe och lite senare tacos här hos oss. Melodifestival start ikväll. *längtar* Jag ÄLSKAR melodifestivalen och hade gärna varit där på plats. Lite B&J´s till det gör det helt perfekt.

Kramar /Theres

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0