Snart flyttar jag

Ja jag vet att jag inte är så van att få nya saker men inte visste jag att det var så bängligt att köpa ny spis och börja använda den... Redo att fixa klyftpotatis och på med ugnen, så börjar det lukta bränt plast. Läser instruktionsboken och ser att  oj f-n man ska bränna ur den innan första användning. I en och en halv timma !!! Det blev pizza till middag.
Fick lite panik när jag packade upp fläkten och ser att den är vit ! Efter alla turer med felleveranser hit och dit så varför inte en gång till. Men paniken släppte då det under skyddsplasten gömde sig en såå fin och rostfri fläkt. Yesss.
Alla hjärtans dag imorgon och då kanske det blir middag lagad på ny spis, vem vet !?
Ser fram mot att jobba imorgon även om jag börjar svinatidigt. Vi ska så smått starta upp och flytta till nya kundtjänst. I helgen ska vi försöka flytta över alla blanketter och dylikt.

Sovningsdax för liten Tesa

Pussen och kramen!

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0