Upprymd och munter

Glad, glad, glad är hur jag känner mig just nu !! Har avslutat ett samtal och jag kan inte låta bli att glädjas när det äntligen går bra. Trots allt bagage så är jag inte långsint och jag hoppas att det går bra för dig i fortsättningen.

Roligt med ett sånt genomslag på mitt lagförslag !! Tack för uppmuntran. Prommis efter 13 låter som en strålande idé. Det lär bli endel pulsande för jag tror inte att skotrarna har kört så mycket ännu. Klockan 11 får jag lunch besök av sambo. Själv har jag nyss ätit frukost så jag tittar nog på och tar en kopp kaffe men det är trevligt att sitta ner och prata mitt på dagen, och i det fina vädret som är idag så kan det inte bli mycket bättre. Men hör vad jag kvittrar, nästan äckligt solstrålehumör idag.

Min To do list idag bestod av att lägga in räkningar och tvätta en 30 graders maskin. Avklarat, maskinen är igång och väntas vara klart om sisådär en kvart. Räkningarna är också betalda. Usch och fy för sånt. Inte alls roligt och jag hade dessutom glömt bort att jag hade både fordonsskatt och CSN denna månad, äsch drygt 3000 spänn som jag inte hade räknat med, no fun.

Undrar just om jag ska gå och hälsa på mamma och pappa. Jag och Cato kan ju gå dit som dagens långpromenad. Ska slå en pling och höra om dom är hemma. Kanske kan man få lite lunch vid ankomst ?



Solen får avsluta detta inlägg. Hoppas ni får en bra dag allihop !!

Puss /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0