I love Smicker

Hehe med smicker kan man locka mig oj oj. Klart det blir en dogwalk idag. Jag kom på en sak som du kan tänka på med tanke på det du frågade om igår. Antar att min smarta hjärna behövs i det ämnet?! Kan vi ta din bil? Min är kall och jag antar att du har haft värme i din idag.
Äsch nu kom jag på att du menade prommis imorgon fredag och i sånna fall jobbar jag avlösarpass. Går inte (med finsk brytning)
På allmän begäran så kommer bilder då.

Simon Baker   Zachary Quinto

Större bilder på "hunkarna" kan ni kanske få vid senare tillfälle. Det var ju hejna med att kopiera in i mozilla som it funke så bra. Ring när du har jobbat klart så får du fråga om det du skulle fråga. Jag är på coop från 18 och har inte telefonen på från 19.

Prepare some lunch I will (tänk lite yoda inspirerat)

Kram /T

Kommentarer
Postat av: Fia

Simon Baker är ju lite lik din D, tror D kommer vara lik honom då han blir stor :)

2009-02-19 @ 10:22:31
URL: http://fisfunderingar.blogg.se/
Postat av: Fia

U fixar låset så det kostar väl inte så mycket, BRA KOMPIS!

2009-02-19 @ 10:33:10

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0