Bildkavalkad

Skön tur i skogen blev det, men inte så lång. Det var ju dödens tungt att gå i djupsnön. Vi hade med oss kaffe att stärka med men blev inte så starka ändå. Cato och Chappe hade då en rolig dag. Massa lek och spring i snön och Cato var till och med en gentleman och väntade in Chappe så han kunde hänga med på äventyren. Tog några bilder, både med digitalkameran och negativ kameran(system) och vi får väl se hur det blir. Ska genast skicka in och framkalla rullen. Visst är det väl dags att jag får en digital systemare nu? Tog med klumpen eftersom jag hade rygga och kunde förvara den där, i skydd från snö och blöta.
Funderar så jag blir blå på vad jag ska hitte på till middag. Och jo jag fick visst lära mig att det heter klockan, inte klokan. Så nu vet jag det ;0)

Foto i motljus kan bli både bra och mindre bra. Vit hund ser grå ut men ni ser vad solen skiner varmt!

Same, same. Går säkert att photoshopa till lite så grisen blir skarpare



Jag gillar solbilder !!

Kom på att det är onsdag idag och det betyder... Greys Anatomy på femman. En av få serier som jag följer på tvn. Och förra veckan missade jag att det hade börjat om. Skyller NÅN litegrann för det eftersom NÅN sa att det bara var repris... Nåja ikväll så sitter jag bänkad. Såg förresten att jag har fått stängning på en onsdag/4 veckor på nya schemat, shit.
Avslutar med en bild på hur det ofta ser ut när man har en hund som är snabbare än en själv...!

Kramar i vårsolen /Theres


Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0