Valentines idag

Hade jag hunnit glömma bort men det är ju faktiskt alla hjärtans dag idag. Som en trevlig present kom jag hem och fick se att Daniel har satt upp alla lister och pryttlar i köket. Det betyder att det är klart förutom kylen då. Jag är så nöjd med resultatet. Verkligen bra, blev inte som jag föreställt mig men det gör inget. Först kände båda att kaklet kanske var för tråkigt men nä jag är nöjd.


Ska sätta mig med lite handels grejer nu. Bla. planera inför årsmötet på torsdag + lite annat. Man ska då tusan vara intresserad för så mycket gratis tid som jag lägger ner på det fackliga gör mig mörkrädd. Nåja, jag tycker att det är viktiga frågor så jag fortsätter ändå !! Fick lite påtryckningar att jag borde engagera mig politiskt, att jag skulle passa bra. Det var ju i och för sig väldigt smickrande men jag vet inte. Skulle vilja men jag känner inte att jag orkar ta på mig mer just nu. Kanske framöver, vi får se. 


Lite ljus och värme

Ha en mysig alla hjärtans dag! Puss /Theres

Kommentarer
Postat av: Daniel

Men oj vad fint köket blev! Bra gjort! (Räknas komplimangen om den kommer från en av dom skyldiga?)

2009-02-15 @ 18:05:17

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0