Vecka 6 uppsökeri är nu avklarat

Hemma från Luli och jag har hunnit med att vara på coopan och träffat Jenny. Och jag kan då säga att nu har jag också fjärilar i magen. Ska genast sätta mig att klura lite. Spisen och diskmaskinen har kommit så jag beställde frakt till Coop i Pite, det kommer nog på måndag. Fläkten hade kommit men dom hade skickat fel så rätt kommer nästa vecka... Nåja fogning i helgen blir det nog. Vi ska på middag klockan 7 och det är väl lite optimistiskt att tro att natten kommer att ägnas åt fogning. Eftersom det mest troligt kommer att jävlas med allt så är det lika bra att alla saker kommer i omgångar. På så vis behöver inte allt lösas på en gång.
Skulle eg. jobba på söndag men jag har bytt med S så hon får vila lite efter den tuffa veckan som varit. Det betyder ju således att jag är ledig på söndag och kan ägna den åt byggjobb.
Måste berätta att jag blev kär i en ny butik (ny för mig), Passion i Shopping, dom hade bla Nouba som jag gillar (är sugen på flera av quattro paletterna) och så hittade jag ett tänkbart märke att prova, GOSH. Dom hade helt underbara eyeliners i alla möjliga coola färger. Ett besök där efter lön helt klart!
Nej som sagt nu är det sags att klura lite.

På återseende! Kramar /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0