VM medaljer på löpande band

Åhååå en liten mysig Berner !! Jag bli kär direkt.

Snön faller med lätta flingor idag. Det har varit slappt från start till nu och skiddagen blev först bra, sen dålig och nu bra igen. Helena Jonsson började med ett brons i skidskyttet, sen var det Anders Södergren som tog silver i dubbeljakt. Kanonkul alltså. 
Sista dagen på min extra helg börjar snart. Sen har jag bara (tror jag) en dag till på ledig helg som jag har snott åt mig. Min snåle fan. Näsa helg blir hela helgen vigd till arbete och den därnästa är det en dag. Borde få en saftig lön men jag tror som inte det ändå, vet inte men det verkar inte ränta sig så bra. Vad gör jag för fel??? Måste hålla på kurspengar från Handels så jag får dom i samband med lön, annars tror jag mig vara rik och använder upp allt, typiskt mig.

Nä nu får det vara nog Off I Go

//T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0