10 år tillsammans.....

Nyligen hemkommen från Södra sunderbyns folkhögskola där jag tillbringat dagen på konferens. Nu ska jag ge mig i kast med att fixa köttfärsbiffar. Får se, eventuellt far jag och hämtar hem grisen innan jag börjar med slafset, kanske får D ta med honom på väg hem från innebandyn...

Samtidigt som jag blev förgrymmad över en futtig femte plats för Rolf.Göran i Jerringpriset igår så var det ju ändå stort. Vilket lyft för svensk ridsport ändå att han ens fick så många röster! Roligt, grattis Roffe!
Läste en debatt som pågår på Equipage hemsida angående hundar i stallet eller inte. Jag vill ge mig in i den men orkar inte... skulle behöva få disskutera saken face-to-face. Alldeles för mycket att skriva för att jag ska idas. Men jälvklart har jag med mig hunden till stallet, och självklart plockar jag upp efter den, självklart tillåts han inte skälla och härja, självklart frågar jag om det är okej att han är lös om det är flera i stallet... Sunt bondförstånd, herregud man blir ju matt.

Kvällen ska firas lite smått. D har fått tulpaner och paket, fast paketet är inte öppnat ännu. Själv fick jag ett mycket trevligt SMS när jag var i sunderbyn, och blir det inget mer än det så gör det inget. Jag blev glad ändå. Jag får kärlek och det är det viktigaste av allt.

Puss och kram /T

Kommentarer
Postat av: J.

Hello !! Tack för tipset !! Hoppas ni hade det bra idag. Hur jobbar du i veckan, jag tänkte ju få komma och smaka på ditt nya T. :0) Kram J.

2009-01-20 @ 21:33:22
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0