Äntligen!

Dax för ett aningens mindre dystert inlägg. På tiden va? Klumpen i magen har flytt och jag känner just nu ett behagligt lugn inombords. Jag vet att jag inte kan ropa Hej än men det går framåt och dagens genombrott mottogs tacksamt. Fortsätt hålla tummarna i alla fall för säkerhetsskull, man vet aldrig...
Skönt också med framstegen eftersom vi ska bli bjudna på middag hos Fia imorgon, så det är bra om tankarna inte är på annat håll. Man blir ett så mycket trevligare sällskap då. Anna ska ta Lillan åt mig imorgon och det kändes skönt, då kan jag slappna av imorgon och bara baka cupcakes och njuta av tillvaron.
Cato har haft en bra dag idag hos mormor och morfar. Jag vet ju att dom tar hand om grisen på allra bästa sätt! Tack för att ni ställer upp i vått och torrt. Jag älskar er massor!!!! Snart blir det roligare tider för Cato när husse och matte blir lite mer normala. Som det är nu så märker han såklart att vi inte mår så bra vilket i sin tur gör att han deppar. Håll ut lilla vännen, snart så!

Ojoj nu ska jag surfa runt och spana in andras bloggar...
Några härliga vinterbilder får avsuta sessionen, se och njut!

Tjingeling /T


Vad sägs om lite vintersol från Abisko?





Utsikt över Torneträsk, Mjellijokk
aningens till höger om skoterledskrysset.
Det är där vi bor!


Vackra Lapporten

Full storm uppe på fjället,
snön glöder i solen


Och alldeles nyss var vi
däruppe, härligt!!!



Kommentarer
Postat av: Anna

Fina bilder!! Hoppas att det blir lika ljust som på bilderna, speciellt de med sol!! Kram A

2009-01-14 @ 21:36:15
URL: http://flitigalisa.blogg.se/
Postat av: JA.

Klart du ska få vara lite glad. Ser fram emot bilder från cupcakesen. Puss i ljumsken o hoppas du får sova lite inatt.

2009-01-14 @ 23:36:49
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0