Bilder från dagens eskapader


Började bra, med alla ingredienser inhandlade

Förmodligen bra utan frosting också

Frostade

Färdiga Rasberry cupcakes redo att ätas upp!!

Så bra gick det för mig idag. Ska börja fixa till hår och smink så man ser anständig ut. Snart bär det av till Fia och jag vet vad vi får för mat... Yum säger jag! Ska gå och heja lite på D också som leker (andra världs?)krig på PS2. Jag är inte så mycket för tv spel annars, det är bara singstar som gäller, fast hade vi haft ett Wii så skulle det nog användas flitigt av mig med. Det finns ju så mycket roligt till det, wii fit tex.

Ajökens K/T

Kommentarer
Postat av: J.

ÅH de ser ju helt underbara ut !! Gissa vem som snart ska klicka hem boken ??!! JAG. :0)

KRAM !!

2009-01-15 @ 20:56:50
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0