Bra med frukost

Nu är jag hemma igen och ska väl försöka göra mig klar att fara på jobbet senare. Måste troligtvis åka till Norris en sväng, men vi får se. Kanske tar mig an tvätten som fortfarande hänger på tork, den borde vara torr efter två dagar, eller är det tre? Tror att jag lider stor risk att bli shopping beroende för så fort nåt är lite dåligt då vill jag handla saker. Kläder och smink, hästsaker och annat. Försöker dock att stå emot så jag inte ångrar mig senare.

Pust, nya tag... Puss på er! /T

Kommentarer
Postat av: a home far away

Hej vilken fin blogg du har, ska genast kika runt lite mer:-



Kram Gunilla i Singapore

2009-01-13 @ 04:54:35
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0