Dagen efter dagen före, är det idag?

Jag trodde att jag knäckte Fias fundering men icke.Hemma från Ikea med bilen full. Hah vi hade lätt kunnat ta ett varv till, vem behöver släp när det finns Avensis? Nu önskar jag all lycka med att montera. Behöver du hjälp så säg till.
Det var så trevligt och min passagerare aka sällskap aka moraliska stöd aka bärhjälp aka nä nu får det vara nog hade med sig banan så vi klarade bilresan. Sen blev det också korv innan vi började shoppingrunda ett. Inför detta besök hade jag gjort en lista (inte så fin som M:s) över allt som skulle med hem, vart det låg alltså hylla, fack samt även i ordning med start vid början av tag-själv lagret. Vi kom fram till att detta förmodligen sparade en-två timmar i varuhuset. Tid som alltså gick att använda till att kolla runt istället.
Hittade hur jag vill ha det i badrummet med spegel och så. Roligt!
Nu håller kaklet på att åka i köket, det är bara några kvar nu, hehe det är så roligt att trasha.

Ooo nu hör jag att det är Let´s dance. Go go.

Morsning /Tesa

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Hm ja minns inte. Jag tror det är så att en ifektion beror på virus ??!! OCh de kan man inte bota med antibiotika, men ja kan lika gärna vara ute och cykla rejält.....lite för trött för att tänka. ;0)

2009-01-30 @ 22:01:43
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0